sobota, 16 grudnia 2017

CO SZYKUJĄ BANDYCI ?

Wygląda na to, że  opozycja - totalna, a właściwie bandycka, starająca się wywołać prowokację, zakończoną rozlewem krwi i dezorganizacją państwa - nie cofnie się przed niczym, by  postarać się o obalenie rządu.  Ich cel:  przejęcie jej, zniweczyć cały dorobek Dobrej Zmiany i przywrócić Złą, bowiem mają taką ilość grzechów na sumieniu w okresie swojej destrukcyjnej władzy, że boją się o własną skórę i wieloletnie za nie odsiadki. Stąd  obrona dotychczasowego sądownictwa i niedopuszczenie   prawdziwie bezstronnych sędziów, by nie mogli tego dokonać. Zarzucają nieistniejące , jakoby, ich przewinienia takie, jakie to oni właśnie praktykowali przez 8 lat rządów - zamiast naprawiać  - rujnowali kraj i kradli na potęgę, zezwalając na kradzieże wszystkim, kto tego dokonywał. Oby było coraz gorzej, zamiast lepiej. Byli na usługach obcych państw, którzy im w tym skrzętnie pomagali, bogacąc się na wszystkim, na czym tylko się dało. Zakładali firmy - nie płacąc podatków, banki, wyprowadzając zyski do swych krajów,  zatrudniali do  robót naszych pracowników, nie płacąc im za wykonaną pracę itd.itp, a "nasi" mieli z tego takie profity, o jakich nawet nie marzyli. I teraz mają z nich rezygnować, bo jakaś uczciwa formacja chce ich obedrzeć z krociowych finansów ? A przemyt, hulający  bez konsekwencji i odbierający państwu zyski na setki , jeśli nie tysiące miliardów złotych ? Kto, jeśli nie obecnie rozrabiające towarzystwo wzajemnej adoracji, czyli złodzieje i zdrajcy narodu ?  Szkoda gadać.
Skumałam się z Doweykami, a raczej Dowgirdami, którzy z nimi się spokrewnili. I teraz musiałam wydębić od Doroty wykupione książki, bo chcą je nabyć. Już wysłałam. Do Szwecji,bowszyscy  tam się osiedlili. 
Jakoś, po wizycie obu pań , mimo deklarowanych sympatii i ochów, achów na mój temat (oczywiście, nie biorę ich poważnie) - kontakty i komplementy ustały i nic nie wskazuje na to, by moje dobre uczynki zmieniły tę sytuację na lepszą.
Cóż, to taka u mnie norma. Zdziwiłabym się, gdyby  działo się inaczej.
Na jedno liczę - żeby tym przeklętym głupcom i zdrajcom nie udał się pucz i żeby ich niecne zamiary obróciły się przeciwko nim samym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AKTUALIA

NARUSZYŁAM  TYM  MASAŻEREM STOPĘ I PRZEZ KILKA DNI NIE MOGŁAM NAWET NA NIEJ STĄPNĄĆ. MAŚCI NIE POMAGAŁY, AŻ WRÓCIŁA KINGA I  ZALECIŁA MI ZIM...