czwartek, 6 lutego 2020

WYBORY PREZYDENTA TUŻ , TUŻ.

Przed nami  wybory prezydenta - 10 maja 2020 roku. Duda - i nikt inny. Te otaczające go postaci "prezydentów"- pożal się Boże - to jakieś karykatury , nie wyobrażam sobie ich w tej roli i nie rozumiem, jak mogli się  zgłosić  do wyborów. Kompletny brak samokrytycyzmu i przygotowania do tak ważnej funkcji. 
Szkoda, że  każdy ma tylko dwie kadencje, bo  przeraża mnie myśl, że kto inny, niż Duda,  a najgorzej, jeśli któryś z tego "cyrku" opozycyjnego będzie w przyszłości startował i zostanie wybrany. Wtedy koniec z reorganizacją i rozwojem Polski. Nie będzie żadnych reform, ani przywracania Jej do świetności. Sprzeda kraj  , ta awanturnicza hołota, na pniu. Kończy się mój pobyt na tym padole i  na myśl, że nigdy tu nie powrócę - straszno mi i głupio. Kto wymyślił życie, by zafundować potem śmierć? Kompletny absurd i złośliwość wobec ludzkości.
Tylu wspaniałych, zdolnych, mądrych ludzi zmarło i nikt już ich nie potrafi zastąpić. Nie jest prawdą powiedzenie, że każdego można zastąpić. To nieprawda. W
ręcz odwrotnie. Bo kto zastąpi znanych malarzy, pisarzy ? Odkrywców prędzej. Nie sądzę, że wszystko zostało odkryte. Przeciwnie, będą inne , lepsze wynalazki, ale artystów - nie da się przywrócić.  Są jedyni w swoim rodzaju.
Czekam na wiosnę. Może dożyję.

4 komentarze:

  1. Nikt niestety nie wie jak to wszystko się skończy. Świat zaczymał się. Wiosna piękna, a co z tego, jak nie można jej dotknąć, powąchać?
    Będzie jeszcze dobrze! Życzę Ci dużo zdrowia!!! Oby nas optymizm nie opuszczał!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nie odpisywałam, ale weszłam do komentarzy dopiero 27 maja ! Zgroza. Nikt do mnie nie pisze, więc nie sprawdzam. Wszystkiego dobrego. wiosna juz jest, ale czy prezydenta dadzą nam wybrać ? Oby !

      Usuń
  2. Przepraszam, miało być zatrzymał się...Taki chochlik, aż wstyd!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie ktoś do mnie napisał ! Dzięki Ci. Mnie czasem też coś się "wympksnie". Tobie też wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń

AKTUALIA

NARUSZYŁAM  TYM  MASAŻEREM STOPĘ I PRZEZ KILKA DNI NIE MOGŁAM NAWET NA NIEJ STĄPNĄĆ. MAŚCI NIE POMAGAŁY, AŻ WRÓCIŁA KINGA I  ZALECIŁA MI ZIM...