środa, 13 czerwca 2018

PRZEWIDYWANIA I EFEKT

Witaj, Wojtku
Mam nadzieję, że Twoje czarnowidztwo  nie spełni się. A wg mnie, największą przeszkodą  będzie opozycja, która wszelkimi sposobami, nie bacząc na konsekwencje dla Polski - będzie torpedowała wszelkie zamierzenia reform. Od najdrobniejszych zmian - po istotne i niezbędne. Oni są tak zdeterminowani, by przeszkadzać obecnej władzy, że nie cofną się przed żadną podłością i wszelkimi działaniami, by jej zaszkodzić, a więc nie móc  doprowadzić do zmian proponowanych przez Morawieckiego. Widzę tylko i aż taką przeszkodę.  Natomiast przy aprobacie zewnętrznych przeciwników Kaczyńskiego i obecnej władzy, którzy dysponują ogromnymi zasobami pieniężnymi, mogącymi bardzo pomóc opozycji w realizacji  obecnego  ich planu - może się im  powieźć . . Niezależnie od tych  przeszkód - mogą też, po drodze, zaistnieć inne przeszkody, których można mnożyć. Niemniej, bądźmy dobrej myśli. Nie wierzę, by PiS z Kaczyńskim na czele,  mieli torpedować plan MM. Wierzę, że są patriotami i będą zmierzać do  celu., mimo kłód rzucanych im pod nogi i  nie tylko. Wyłażą  efekty poprzedniego rządu : afery, złodziejstwo, brak działań na rzecz poprawy Rzeczypospolitej, a wręcz przeciwnie - na jej pohybel.  Na ich czele zaś był  prezydent, premier , ministrowie - dalecy od przygotowania do rządzenia państwem , a nawet czynienia zła na jej rzecz - rozmyślnie i celowo, oddani obcym nacjom - Ruskim, Niemcom. Przy tym - chamstwo, prymitywizm, brak jakichkolwiek rozmyślnych  przesłanek ideowych w ich działaniach.


  TAKI OTO LIST WYMOŚCIŁAM  W/W  CHYBA 1,5 ROKU TEMU WOJTKOWI. CZY SIĘ NIE ZGADZA Z RZECZYWISTOŚCIĄ ? TOCZKA W TOCZKĘ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AKTUALIA

NARUSZYŁAM  TYM  MASAŻEREM STOPĘ I PRZEZ KILKA DNI NIE MOGŁAM NAWET NA NIEJ STĄPNĄĆ. MAŚCI NIE POMAGAŁY, AŻ WRÓCIŁA KINGA I  ZALECIŁA MI ZIM...