wtorek, 17 kwietnia 2018

MOJE AKTUALNE ZDJĘCIE - CIEMNE, BO ROBIONE Z VIDEO W INTERNECIE

Dla konfrontacji podaję swoje aktualne zdjęcie, by pokazać, ale nie popisywać się - różnicą wyglądu równolatki, która mnie tak zdołowała. Nie miała kompletnie racji, by mnie tak skrytykować i zarzucić kłamstwo. Po przeczytaniu części książki opowiadała banialuki, że  miałam wspaniałe dzieciństwo (wojna i wszystkie zagrożenia !), zabawową młodość (relegacja ze szkoły, tułaczka, brak zasobów , pieniężnych, nieudane małżeństwo, śmierć bliskich itp. - zaliczała, wredna baba do udanej młodości, kiedy ją utrzymywał mąż do końca życia, a teraz córki i  żyła w dobrych warunkach, bo Buniuk, jej mąź  pracował na eksponowanych stanowiskach za komuny - w Moskwie, Albanii ! Nie chce mi się o nich pisać, bo tak mnie potraktowali paskudnie, jak nikt inny.




  Teraz wysłałam Irenie do Kanady odzyskany jeden egzemplarz, bo nie dawała mi żyć, żebym skądś ją nabyła i przysłała. Chce zwrócić mi koszta. Z jednej strony mi głupio, ale  z drugiej - nie mogę szastać forsą, bo jej nie mam za wiele, a licho wie jak długo jeszcze pożyję, a kiedy jej się pozbędę do cna - kto mi dać choć grosz ? Nikt. Zatem chyba jednak wezmę tyle, ile wydała, tj. ok 10 dolarów. 
Cały czas krążę myślami wokół Zochy. Widzę, jak się spotykałyśmy , rozmawiałyśmy, jak spotykałyśmy się w parku. I choć nie była tak entuzjastycznie do mnie nastawiona, jak ja - bardzo mi jej brakuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AKTUALIA

NARUSZYŁAM  TYM  MASAŻEREM STOPĘ I PRZEZ KILKA DNI NIE MOGŁAM NAWET NA NIEJ STĄPNĄĆ. MAŚCI NIE POMAGAŁY, AŻ WRÓCIŁA KINGA I  ZALECIŁA MI ZIM...