środa, 2 maja 2018

2 MAJA

WIN_20180318_09_10_49_Pro.jpg   Odkąd odkryłam aparat fotograficzny w internecie - robię  co kilka dni   zdjęcia, niczym "aktrisa" filmowa, pozując, by wypaść możliwie najlepiej, bo w mało którym  ustawieniu wyglądam znośnie,. Z drugiej strony, co za efekty można osiągnąć , mając 86  lat ?! I tak lepiej wyglądam , niż  po przybyciu, kiedy choroby były w "rozkwicie" i byłam opuchnięta od stóp do głów.
Muszę zmobilizować się, by przywołać moją diabetolog, bo stopy wysiadają i nie chcę nawet myśleć  do czego mogę się doprowadzić - do amputacji stóp. bo martwica postępuje i nie będzie innego wyjścia, niż je zlikwidować.  A ona może jakoś zapobiegnie tej tragedii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AKTUALIA

NARUSZYŁAM  TYM  MASAŻEREM STOPĘ I PRZEZ KILKA DNI NIE MOGŁAM NAWET NA NIEJ STĄPNĄĆ. MAŚCI NIE POMAGAŁY, AŻ WRÓCIŁA KINGA I  ZALECIŁA MI ZIM...